Erratum

The version of the article “Weekly frequency of a motor intervention program for day care babies”
published in volume 23, number 2, 2016, featured errors in the names and affiliation of the authors Kelly
Andara de Azevedo and Paula Ribeiro Demarco.

Lais Rodrigues Gerzson', Bruna Maciel Catarino?, Kelly Andara3, Paula Demarco?, Miriam Stock Palma?,
Carla Skilhan de Almeida®

Should read:

Lais Rodrigues Gerzson', Bruna Maciel Catarino?, Kelly Andara de Azevedo?, Paula Ribeiro Demarco?,
Miriam Stock Palma®, Carla Skilhan de Almeida®

458



