Systematized evaluation of the teaching-learning process in medical-surgical nursing

Authors

  • Miako Kimura Universidade de São Paulo; Escola de Enfermagem
  • Angela Maria Geraldo Pierin Universidade de São Paulo; Escola de Enfermagem
  • Cilene Aparecida Costardi Ide Universidade de São Paulo; Escola de Enfermagem
  • Eliane Correa Chaves Universidade de São Paulo; Escola de Enfermagem
  • Katia Grillo Padilha Universidade de São Paulo; Escola de Enfermagem
  • Vera Lúcia Conceição de Gouveia Santos Universidade de São Paulo; Escola de Enfermagem

DOI:

https://doi.org/10.1590/0080-6234198602000100027

Abstract

This is a study about the students' about the teaching — apprenticeship process used for Medical-Surgical Nursing at the University of São Paulo School of Nursing, and their evaluation of the program. It also contains students' suggestion on the teaching method employed.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1986-04-01

Issue

Section

Original Articles

How to Cite

Kimura, M., Pierin, A. M. G., Ide, C. A. C., Chaves, E. C., Padilha, K. G., & Santos, V. L. C. de G. (1986). Systematized evaluation of the teaching-learning process in medical-surgical nursing. Revista Da Escola De Enfermagem Da USP, 20(1), 27-38. https://doi.org/10.1590/0080-6234198602000100027