As relações públicas e as novas tecnologias de informação e de comunicação

Authors

  • Carolina Terra Universidade de São Paulo/Escola de Comunicações e Artes

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.1808-0820.cali.2005.64420

Keywords:

digital communication, corporate communication, public relations, organization relationship, web.

Abstract

The article is about digital communication as a tool to maintain, create or reinforce the relationship between the organization and its audiences. In this context, public relations are fundamental to identify which audiences have conditions to attempt to the content, layout, software and features that reach the targets effectively.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Carolina Terra, Universidade de São Paulo/Escola de Comunicações e Artes
    Mestranda no Programa Ciências da Comunicação da ECA/USP. Profissional de comunicação institucional de uma operadora de telefonia celular. Professora do curso de relações públicas da Universidade de Santo Amaro (UNISA).

Published

2005-08-27

Issue

Section

Artigos

How to Cite

As relações públicas e as novas tecnologias de informação e de comunicação. (2005). Caligrama (São Paulo. Online), 1(2). https://doi.org/10.11606/issn.1808-0820.cali.2005.64420