Weblogs na empresa: um guia para começar
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138899Keywords:
Digital communication. Weblogs. Strategic communication. Internet Multimedia. Digital tools.Abstract
The weblogs have been used as tool of communication of companies, mainly in Europe. In the form of a guide with six steps, the professor and blogger José Luis Orihuela, from the University of Navarra, in Spain, detaches the importance of the implantation and use of the blogs for the strategic communication of companies.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-12-12
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
ORIHUELA, José Luis. Weblogs na empresa: um guia para começar. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 3, p. 84–93, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138899. Disponível em: https://revistas.usp.br/organicom/article/view/138899.. Acesso em: 13 mar. 2025.