Relaciones Públicas y Tecnología de la Comunicación. Analisys de los sitios de prensa virtuales
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138902Keywords:
Virtual press romms. Publics Relations. Communication.Abstract
The virtual press rooms have become one of the main relationship tools between organizations and mass media. By means of technologies, the work of the public relations improve in speed, interaction and actions directed to specific publics. This study analyses the press rooms of the ten companies with more revenue in Spain to see how the communication is structured with the journalists.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-12-12
Issue
Section
Pesquisa
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
ESPARCIA, Antonio Castillo; MARTÍNEZ, Ana Almansa. Relaciones Públicas y Tecnología de la Comunicación. Analisys de los sitios de prensa virtuales. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 3, p. 132–149, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138902. Disponível em: https://revistas.usp.br/organicom/article/view/138902.. Acesso em: 22 jul. 2024.