Do Organizational Communicational and Public Relations in Brazil have singular features?
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2009.139002Keywords:
Public Relations. Organizational Communication. Abrapcorp Forum.Abstract
This article concerns the author’s position in relation to discussion of the identity of the fields of Public Relations and Organizational Communication in Brazil. It presents the context of emergency for this discussion and the questions raised, while identifying the mainstream approach and defending that there is a distinctive Brazilian construal of this issue.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2009-12-18
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
REIS, Maria do Carmo. Do Organizational Communicational and Public Relations in Brazil have singular features?. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 6, n. 10-11, p. 42–48, 2009. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2009.139002. Disponível em: https://revistas.usp.br/organicom/article/view/139002.. Acesso em: 22 jul. 2024.