Título da Entrevista: parte II: for an appropriation of the experiences of the project joining school-community and of the local communities' knowledge in the curriculum: the case of Sofala province, in Mozambique
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.1980-7686.v3i6p269-295Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2009-08-01
Issue
Section
Entrevistas
License
Apenas el trabajo es aceptado por el Consejo y la Comisión Editorial, los autores se comprometen a transferir los derechos de autor para la revista "Acolhendo a Alfabetização nos Países de Língua Portuguesa". |
How to Cite
Capece, J. A., & Tomo, C. D. M. (2009). Título da Entrevista: parte II: for an appropriation of the experiences of the project joining school-community and of the local communities’ knowledge in the curriculum: the case of Sofala province, in Mozambique. Acolhendo a Alfabetização Nos Países De Língua Portuguesa, 3(6), 269-295. https://doi.org/10.11606/issn.1980-7686.v3i6p269-295