Qualidade do produto e dos serviços fator decisivo no mercado de turismo

Authors

  • Mario Carlos Beni Universidade de São Paulo, Escola de Comunicações e Artes

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.1984-4867.v2i2p7-13

Keywords:

Tourism, market, satandard of the product-service. Tourist producl, standard.

Abstract

The final product of the tourism system resulting from the complex of resources and services shall raise its standard to compete suecssfully in a extremely demanding and competitive market.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Mario Carlos Beni, Universidade de São Paulo, Escola de Comunicações e Artes
    Livre-Docente pela ECA/USP e Professor Associado do Departamento de Relações Públicas. Propaganda e Turismo da ECA/USP. Vice-presidente da AMFORT - Associação Mundial para a Formação Profissional Turística.

Published

1991-11-28

Issue

Section

Articles

How to Cite

BENI, Mario Carlos. Qualidade do produto e dos serviços fator decisivo no mercado de turismo. Revista Turismo em Análise, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 7–13, 1991. DOI: 10.11606/issn.1984-4867.v2i2p7-13. Disponível em: https://revistas.usp.br/rta/article/view/63958.. Acesso em: 17 jul. 2024.