A Marca Pós-Moderna: Poder e Fragilidade da Marca na Sociedade Contemporânea
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.1984-5057.v1i1p132-136Abstract
resenha do livro
SEMPRINI, Andrea. A Marca Pós-Moderna: Poder e Fragilidade da Marca na Sociedade Contemporânea. São Paulo : Estação das Letras, 2006.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2009-06-16
Issue
Section
REVIEWS
License
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons BY-NC-SA License.
How to Cite
A Marca Pós-Moderna: Poder e Fragilidade da Marca na Sociedade Contemporânea. Signos do Consumo, [S. l.], v. 1, n. 1, p. 132–136, 2009. DOI: 10.11606/issn.1984-5057.v1i1p132-136. Disponível em: https://revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/42770.. Acesso em: 8 jul. 2024.