Os signos do consumo em tempos de tutela midiática e da crise econômica

Autores/as

  • Eneus Trindade Universidade de São Paulo
  • Clotilde Perez Universidade de São Paulo

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.1984-5057.v5i1p1-4

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Biografía del autor/a

  • Eneus Trindade, Universidade de São Paulo
    Editor da Revista Signos do Consumo
  • Clotilde Perez, Universidade de São Paulo

    Editora da Revista Signos do Consumo

Publicado

2013-06-21

Cómo citar

Os signos do consumo em tempos de tutela midiática e da crise econômica. Signos do Consumo, [S. l.], v. 5, n. 1, p. 1–4, 2013. DOI: 10.11606/issn.1984-5057.v5i1p1-4. Disponível em: https://revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/70459.. Acesso em: 17 jul. 2024.