Intertwined paths: an extension course taughtby chemistry undergraduates to high school students, during the pandemic, in order to deconstruct a piece of misinformation

Authors

  • Guilherme Andrade Marson Universidade de São Paulo. Instituto de Química
  • Raniele Aparecida da Silva Universidade de São Paulo. Instituto de Química
  • Paula Silva Ribeiro Ferreira Universidade de São Paulo. Instituto de Química
  • Ellen Maria da Silva Universidade de São Paulo. Instituto de Química

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2525-376X.v5i1p29

Keywords:

Fake News, COVID-19, Ensino à Distância

Abstract

Resumo do Congresso de Graduação USP 2021.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Guilherme Andrade Marson, Universidade de São Paulo. Instituto de Química

    Docente do IQ-USP.

  • Raniele Aparecida da Silva, Universidade de São Paulo. Instituto de Química

    Doutoranda em Ensino de Ciências no IQ-USP.

  • Paula Silva Ribeiro Ferreira, Universidade de São Paulo. Instituto de Química

    Mestre em Química pelo IQ-USP.

  • Ellen Maria da Silva, Universidade de São Paulo. Instituto de Química

    Docente do departamento de Bioquímica do IQ-USP.

Published

2021-12-21

How to Cite

MARSON, Guilherme Andrade; SILVA, Raniele Aparecida da; FERREIRA, Paula Silva Ribeiro; SILVA, Ellen Maria da. Intertwined paths: an extension course taughtby chemistry undergraduates to high school students, during the pandemic, in order to deconstruct a piece of misinformation. Revista de Graduação USP, São Paulo, Brasil, v. 5, n. 1, p. 29, 2021. DOI: 10.11606/issn.2525-376X.v5i1p29. Disponível em: https://revistas.usp.br/gradmais/article/view/227233.. Acesso em: 23 jul. 2024.