Experience of activities in the context of remote classes in audiovisual creation, development and production in the discipline CCA-0289 verbal language ii, at ECA during the Covid-19 pandemic in 2020

Authors

  • Maria Cristina Palma Mungioli Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes
  • Roseli Aparecida Fígaro Paulino Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes
  • Flavia Suzue de Mesquita Ikeda Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes
  • Jamir Osvaldo Kinoshita Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes
  • Luciano Teixeira de Paula Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2525-376X.v5i1p37

Keywords:

Linguagem Verbal, Linguagem Verbo-visual, Produção Audiovisual

Abstract

Resumo do Congresso de Graduação USP 2021.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Maria Cristina Palma Mungioli, Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes

    Docente do Departamento Comunicações e Artes da ECA-USP

  • Flavia Suzue de Mesquita Ikeda, Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes

     Pós-Graduanda/o do Programa Pós-Graduação em Ciências da Comunicação USP.

  • Jamir Osvaldo Kinoshita, Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes

    Pós-Graduanda/o do Programa Pós-Graduação em Ciências da Comunicação USP.

  • Luciano Teixeira de Paula, Universidade de São Paulo. Escola de Comunicações e Artes

    Pós-Graduanda/o do Programa Pós-Graduação em Ciências da Comunicação USP.

Published

2021-12-21

How to Cite

MUNGIOLI, Maria Cristina Palma; PAULINO, Roseli Aparecida Fígaro; IKEDA, Flavia Suzue de Mesquita; KINOSHITA, Jamir Osvaldo; PAULA, Luciano Teixeira de. Experience of activities in the context of remote classes in audiovisual creation, development and production in the discipline CCA-0289 verbal language ii, at ECA during the Covid-19 pandemic in 2020. Revista de Graduação USP, São Paulo, Brasil, v. 5, n. 1, p. 37, 2021. DOI: 10.11606/issn.2525-376X.v5i1p37. Disponível em: https://revistas.usp.br/gradmais/article/view/227283.. Acesso em: 23 jul. 2024.