Publishing of comics, between authorship and market

Authors

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2316-9877.v9i1p9-13

Keywords:

Comics, Authorship, Market

Abstract

Presents the contents of the dossier "The publishing of comics, between authorship and market".

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Ivan Lima Gomes, Universidade Federal de Goiás

    Doutor em História (PPGH-UFF, 2015). Professor na Faculdade de História da Universidade Federal de Goiás, atuando no Programa de Pós-Graduação em História (PPGH-UFG) e no Mestrado Profissional em Ensino de História (ProfHistória).

     

  • Sebastian Horacio Gago, Universidad Nacional de Córdoba

    Doutor em Estudos Sociais em América Latina (CEA-UNC, 2015). Professor da Faculdade de Ciências da Comunicação, Universidade Nacional de Córdoba (FCC-UNC), Argentina. Co-diretor do projeto Secyt/FCC-UNC "Procesos sociales de producción, circulación y recepción cultural en el campo de la historieta: crisis, continuidades e innovaciones" (2018-2021). Pesquisador Assistente do IECET (instituto do Conicet/FCC-UNC).

Published

2020-12-21

Issue

Section

Dossiê Temático

How to Cite

Gomes, I. L., & Gago, S. H. (2020). Publishing of comics, between authorship and market. 9 Arte (São Paulo), 9(1), 9-13. https://doi.org/10.11606/issn.2316-9877.v9i1p9-13