Comunicação Empresarial e Mercado Cultural: observações de um educador

Authors

  • Claudio Cardoso Universidade Federal da Bahia. Escola de Adminstração

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.138908

Keywords:

Economics. Marketing. Art. Culture. Business.

Abstract

Expressions as marketing promotion, economy of the culture, and cultural marketing still excite preconceptions that must be analysed (maybe surpassed) so that new producers of art & culture could freely develop new patterns that enhance cultural development and wealth. The notes here gathered intend to serve as an incentive to new producers in art & culture, and to encourage them towards a future of great perspectives.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Claudio Cardoso, Universidade Federal da Bahia. Escola de Adminstração
    Doutor em Comunicação pela Universidade Federal da Bahia. Professor-adjunto do programa de pós-graduação da Escola de Adminstração da UFBA

Published

2006-06-12

How to Cite

CARDOSO, Claudio. Comunicação Empresarial e Mercado Cultural: observações de um educador. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 3, n. 4, p. 10–21, 2006. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.138908. Disponível em: https://revistas.usp.br/organicom/article/view/138908.. Acesso em: 19 jul. 2024.