Problemática de las agencias de viajes en Latinoamérica: análisis y perspectivas

Authors

  • Miguel Angel Acerenza

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.1984-4867.v1i2p5-23

Keywords:

Tourism, travel agencies. Travei agencies, Latin America, marketing.

Abstract

Reflections about the changes that have come arising in tourism for the last years, and the way they can rebound in the activities developed by travel agencies, specially the sellers one and those that work with receptive tourism.

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Author Biography

  • Miguel Angel Acerenza
    Ex-diretor do Centro Interamericano de Capacitação Turística - CICA TUR, da Organização dos Estados Americanos - OEA, no período de 1980-83. Consultor nas áreas de Promoção e Desenvolvimento do Turismo, e Professor na área de Atualização e Desenvolvimento Gerencial em empresas prestadoras de serviços turísticos

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Published

1990-11-28

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Section

Articles

How to Cite

ACERENZA, Miguel Angel. Problemática de las agencias de viajes en Latinoamérica: análisis y perspectivas. Revista Turismo em Análise, São Paulo, Brasil, v. 1, n. 2, p. 5–23, 1990. DOI: 10.11606/issn.1984-4867.v1i2p5-23. Disponível em: https://revistas.usp.br/rta/article/view/63865.. Acesso em: 21 jul. 2024.