Novas lógicas de produção, mediação e percepção: das telas-espelho aos gifs publicitários
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.1984-5057.v13i2e194830Keywords:
ApresentaçãoDownloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2021-12-31
Issue
Section
PRESENTATION
License
Copyright (c) 2021 Clotilde Perez, Eneus Trindade
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons BY-NC-SA License.
How to Cite
PEREZ, Clotilde; TRINDADE, Eneus. Novas lógicas de produção, mediação e percepção: das telas-espelho aos gifs publicitários. Signos do Consumo, [S. l.], v. 13, n. 2, p. e194830, 2021. DOI: 10.11606/issn.1984-5057.v13i2e194830. Disponível em: https://revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/194830.. Acesso em: 23 nov. 2024.