Entrevista - parte I: for an appropriation ofthe experiences ofthe project Joining School-Community and ofthe local communities' knowledge in the curriculum: the case of Sofala Province, in Mozambique
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.1980-7686.v3i5p123-148Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2009-02-01
Issue
Section
Resenha e Entrevistas
License
Apenas el trabajo es aceptado por el Consejo y la Comisión Editorial, los autores se comprometen a transferir los derechos de autor para la revista "Acolhendo a Alfabetização nos Países de Língua Portuguesa". |
How to Cite
Capece, J. A., & Tomo, C. D. M. (2009). Entrevista - parte I: for an appropriation ofthe experiences ofthe project Joining School-Community and ofthe local communities’ knowledge in the curriculum: the case of Sofala Province, in Mozambique. Acolhendo a Alfabetização Nos Países De Língua Portuguesa, 3(5), 123-148. https://doi.org/10.11606/issn.1980-7686.v3i5p123-148